![228](/view/entityimage/pageimage/hcd.gif?articleid=1872034&number=9&pagenumber=228&language=ar)
مؤلف: لوافان، علی ؛
همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (25 صفحة - من 228 إلی 252 )
در صنعت گردشگری عوامل تاثیرگذاری وجود دارد، که بخشی درون سازمانی و بخشی دیگر برون سازمانی است. یکی از این عوام
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/mdb.gif)
الکلمات المفتاحية: اثربخشی توسعه پایدار صنعت گردشگری رویکرد مدیریتی
- استلام ملف الإرجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![228](/view/entityimage/pageimage/hcd.gif?articleid=1872034&number=9&pagenumber=228&language=ar)
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();