خلاصة:
هدف در این پژوهش ، بررسی تاثیر شاد بودن آموزگار بر یادگیری دانش آموزان است. در این پژوهش روش بر این است که به
صورت میدانی بامشاهده و مصاحبه و ثبت توصیفی بتوان دانش آموزان پایه چهارم و پنجم ابتدایی و آموزگارشان را در یکی از
مدارس آمل مورد بررسی قرار داد تا تاثیرات شادی آموزگار بر دانش آموزان بر چه میزان میباشد زیرا همهی ما با کمی اندیشه
در دوران دانشآموزی خود مییابیم که همیشه نسبت به برخی از آموزگارن حس بهتری داشتیم و در آن کلاس هم بهترین
عملکرد یادگیری را داشتیم و امروزه هم زمانی که با دانش آموزان گفت و گو کنیم ، متوجه میشویم که از یک سری آموزگاران
بیشتر تعریف به عمل می آورند و بهترین عملکرد یادگیری را در آن کلاس دارند بدین گونه با بررسی های انجام شده در
مدرسه و خارج مدرسه به این نتیجه رسیدم که آموزگار باید در کلاس درس شاد باشد و این شادی را به دیگر دانش آموزان
تعمیم دهد. در نهایت میتواند کاری کند تا دانش آموزان بهترین نتیجه در یادگیری را بدست آورند.