خلاصة:
در این مقاله تلاش شده است بر مبنای تجربیات بدست آمده در واحد بازرگانی شرکت تهران پلیمر یارا بعنوان یک برند موفق تجاری ، ضمن آشنایی مخاطب با کالا و خدمات ، به مباحثی همچون مزیت و معایب کالا و خدمات ، خریدار، مصرف کننده ، نمایندگی و سایر موضوعات در فروش پرداخته شود . در این تحقیق از روش مطالعات کتابخانه ای استفاده شده است .
ملخص الجهاز:
مبنا و عمليات فروش عباس آرين نژاد١ نويسنده مسئول : عباس آرين نژاد چکيده در اين مقاله تلاش شده است بر مبناي تجربيات بدست آمده در واحد بازرگاني شرکت تهران پليمر يارا بعنوان يک برند موفق تجاري ، ضمن آشنايي مخاطب با کالا و خدمات ، به مباحثي همچون مزيت و معايب کالا و خدمات ، خريدار، مصرف کننده ، نمايندگي و ساير موضوعات در فروش پرداخته شود .
حال براي نماينده يک فروش اتفاق افتاده است اين فروش را با يک فروش ديگر مقايسه مي نماييم : محصول فروخته شده قيمت قيمت سود گريد گارانتي خدمات پس از خريد بعدي مشتري خريد فروش اوليه کيفي فروش مخزن تهران پليمر يارا ٥٠ ٦٠ ١٠ دلار ++A ١٠ سال ١٥سال ١٠٠ درصد دلار دلار مخزن شرکت x ٣٠ ٥٠ ٢٠ دلار B ٢ سال نامعلوم نامشخص دلار دلار با مشاهده جدول فوق چنانچه سه ستون اول را در نظر بگيريم هر عقل سليمي مخزن شرکت x را براي فروش و عرضه انتخاب خواهد کرد زيرا در زمان خريد سرمايه گذاري کمتري نياز دارد و با پرداخت ٣٠ دلار بجاي ٥٠ دلار مخزن را تهيه مي کند.
آيا با يک محصول ارزان و بي کيفيت مي توان رضايت مندي مشتري را بدست آورد؟ نتيجه گيري در اين مقاله تلاش شد ضمن آشنايي مخاطب با کالا و خدمات و مباحثي همچون مزيت و معايب کالا و خدمات ، خريدار،مصرف کننده ، نمايندگي ، به تجربيات و شيوه هاي مورد استفاده فروش در شرکت تهران پليمر يارا بعنوان يک برند موفق تجاري پرداخته شود.