![1352](/view/entityimage/pageimage/xme.gif?articleid=1886163&number=6&pagenumber=1352&language=ar)
مؤلف: اسدی، حمیدرضا ؛
کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (12 صفحة - من 1352 إلی 1363 )
هدف از انجام این پژوهش، بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی بر بازارگرایی و تحول سازمانی در میان کارکنان بانکها
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/mdb.gif)
الکلمات المفتاحية: مسئولیت پذیری اجتماعی توسعه بازارگرایی تحول گرایی
- استلام ملف الإرجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![1352](/view/entityimage/pageimage/xme.gif?articleid=1886163&number=6&pagenumber=1352&language=ar)
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();