خلاصة:
هدف پژوهش حاضر، بررسی تاثیر آموزشهای مجازی دوران کرونا در یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان بهشهر میباشد. جامعه اماری پژوهش شامل کلیه معلمان ابتدایی شهرستان بهشهر به تعداد 421 نفر می باشد. که حجم نمونه آن براساس جدول کرجسی – مورگان 201 نفر از جامعه آماری با روش نمونه گیری تصادفی طبقهای تعیین شد. ابزار گردآوری دادهها، پرسشنامه محقق ساخته 38 سوالی درمقیاس لیکرت بوده است. روایی پرسشنامه توسط خبرگان آموزشی تایید شد و پایایی پرسشنامه از طریق محاسبه ضریب آلفای کرونباخ 93/0 برآورد شد. تجزیه و تحلیل با استفاده از نرم افزار آماری SPSS صورت گرفت. نتایج نشان داد که آموزشهای مجازی دوران کرونا در یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان بهشهر تاثیر دارد.
ملخص الجهاز:
بررسي تاثير آموزش هاي مجازي دوران کرونا در يادگيري دانش آموزان دوره ابتدايي شهرستان بهشهر حليمه ده ملائي .
کارشناس آموزش ابتدايي چکيده هدف پژوهش حاضر، بررسي تاثير آموزش هاي مجازي دوران کرونا در يادگيري دانش آموزان دوره ابتدايي شهرستان بهشهر ميباشد.
نتايج نشان داد که آموزش هاي مجازي دوران کرونا در يادگيري دانش آموزان دوره ابتدايي شهرستان بهشهر تاثير دارد.
بدين منظور پژوهش حاضر با هدف بررسي تاثير آموزش هاي مجازي دوران کرونا در يادگيري دانش آموزان دوره ابتدايي شهرستان بهشهر صورت گرفته است .
بررسي تاثير آموزش هاي مجازي دوران کرونا در يادگيري دانش آموزان دوره ابتدايي شهرستان بهشهر / ١٦٧ اولين شکل آموزش از راه دور در اروپا به صورت دوره هاي مکاتبه اي آغاز شد، اين شکل از آموزش تا اواسط قرن حاضر به صورت مطلوب پذيرفته شده بود.
باتوجه به آغاز استفاده از اين روش هاي مدرن آموزشي در دانشگاه هاي جهان و ايران ، نياز به اطلاع از دانش و نگرش دانشجويان به عنوان مهمترين بررسي تاثير آموزش هاي مجازي دوران کرونا در يادگيري دانش آموزان دوره ابتدايي شهرستان بهشهر / ١٦٩ عناصر سيستم آموزشي، ضروري بنظر ميرسد لذا اين مطالعه به منظور بررسي دانش و نگرش دانشجويان آموزش مجازي دانشگاه گيلان با دانشجويان غيرمجازي دانشگاه علوم پزشکي گيلان طراحي گرديد.
١٧٠ يافته هاي پژوهش فرضيه پژوهش : آموزش هاي مجازي دوران کرونا در يادگيري دانش آموزان دوره ابتدايي شهرستان بهشهر تاثير دارد.
پس آموزش هاي مجازي دوران کرونا در يادگيري دانش آموزان دوره ابتدايي شهرستان بهشهر تاثير دارد.
بررسي تاثير آموزش هاي مجازي دوران کرونا در يادگيري دانش آموزان دوره ابتدايي شهرستان بهشهر / ١٧٣ فهرست منابع و مآخذ ــ قربانخاني، مهدي و صالحي ، کيوان .
Tehran University of Medical Sciences School of Nursing andMidwifery.