ملخص الجهاز:
پذیرش بدین معنا نیست که باید افکار و احساسات ناخوشایند خود را دوست داشته باشید، بلکه به این معناست که باید از مبارزهکردن با آنها دست بردارید.
در اینجا سعی کنید افکار مراجع را روی کنترل پاسخهای فیزیولوژیکی که بهسختی قابلکنترل هستند، برانگیزید؛ پاسخهایی مثل تپش قلب و عرقکردن که ممکن است هنگام اضطراب تجربه شوند، سرخشدن هنگام خجالت یا حتی عمل گوارشی (که یکدفعهای رخ میدهد).
مشاهده معمولی که گزارش میشود این است که وقتی به افکارشان اجازه میدهند که بیایند، احساس آرامش یا راحتی میکنند.
تربیت مهارتهای تفکر و کارآفرینی در مدرسه ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ با تأکید بر مفاد اسناد تحول بنیادین آموزش و پرورش مؤلف: عظیم محبی / ناشر: مؤسسه مدارس یادگیرنده مرآت / سال چاپ: ۱۳۹۸/ قطع کتاب: وزیری / نوع کتاب: کمک آموزشی / دوره و درس: ابتدایی (تفکر و پژوهش)/ متوسطه اول (تفکر و سبک زندگی) و متوسطه دوم نظری (مهارتهای زندگی) / مخاطبان: معلمان و کارشناسان / نتیجه داوری کتاب: برای ورود به مدرسه بلامانع است.
تعداد بازدید ۳۶۴ برچسب:معرفی کتاب،معرفی کتاب 2،مقالات رشد آموزش مشاور مدرسه،معرفی کتاب،مقالات ماهنامههای عمومی بزرگسال کلیدواژه: رشد آموزش مشاور مدرسه، کتابخانه مشاوره،تربیت مهارتهای تفکر و کارآفرینی در مدرسه داستانهای یک روانشناس: زندگی مشترک، تربیت فرزند، مهارتهای فردی ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ مؤلف: زهرا وافر ناشر: دفتر نشر معارف سال چاپ: 1400 قطع کتاب: رقعی نوع کتاب: کمک آموزشی دوره و درس: دوره دوم متوسطه نظری (مهارتهای زندگی) مخاطب: والدین، معلم و مشاور نتیجه داوری کتاب: برای ورود به مدرسه بلامانع است.
مؤلف کتاب در تلاش بوده است با هدف آشنایی با مهارتهای روانشناختی، مهارتهای مربوط به زندگی مشترک، تربیت فرزند و زندگی فردی، این مفاهیم را به مخاطب آموزش دهد.