خلاصة:
این مقاله ویژگی های کمپین های روابط عمومی اجتماعی را با هدف افزایش آگاهی شهروندان در محیط شهری نشان می دهد. برای اولین بار کمپین های روابط عمومی مربوط به تزیین محیط شهری اختصاص داده شده به رویدادهای یاد بود، اقدامات حفاظت از محیط زیست و مسائل اجتماعی از موضع آموزش برای توسعه پایدار مورد بررسی قرار گرفته است. منطقه شهری دلالت بر تشویق محیط های تجدید شده، نوسازی شده، تغییر یافته، تجدید ساختار شده و تجدید ساختار شده ضروری برای اختلاط شهروندان دارد. این بدان معنی است که تجزیه و تحلیل منطقه شهری بر مطالعه موضوعات مربوط به تاریخ، هنر، مسائل فوری اجتماعی داخلی و مشکلات محیط طبیعی تمرکز می کند. آموزش برای توسعه پایدار یک فرصت عالی برای ارائه دانش به روش «نرم» به شهروندان، علاوه بر آموزش سنتی «سخت» در محیط شهری است. روش های مورد استفاده در طول کار بر روی این مقاله جامع و شامل مشاهده، تجزیه و تحلیل، ترکیب، توصیف و مصاحبه هستند. در نتیجه مطالعه مسائل ذکر شده، نتیجه زیر حاصل شده است. منطقه شهری یک بستر ایده آل برای جلب توجه شهروندان خود از طریق تزیین موضوعی شهر است که دانش آنها را گسترش می دهد، آنها را متقاعد کننده تر می کند و در نتیجه بهبود رفتار آنها را پرورش می دهد. اطلاعاتی که به صورت جانبی درک می شوند، بهتر به خاطر سپرده می شوند و بیشتر در حافظه ذخیره می شوند. در نتیجه شهروندان نسبت به هر گونه اطلاعاتی که مقامات شهر به آنها ارائه می دهند، حساس تر می شوند.
ملخص الجهاز:
براي اولين بار کمپين هاي روابط عمومي مربوط به تزيين محيط شهري اختصاص داده شده به رويدادهاي ياد بود، اقدامات حفاظت از محيط زيست و مسائل اجتماعي از موضع آموزش براي توسعه پايدار مورد بررسي قرار گرفته است .
يکي از موفق ترين تعاريف ارائه شده توسط دکتر رکس هارلو در سال ١٩٧٦ خلاصه انواع مختلف تلاش هاي قبلي براي تعريف موضوع : «روابط عمومي يک عملکرد مديريتي متمايز است که به ايجاد و حفظ خطوط متقابل ارتباط ، درک، پذيرش و هم کاري بين يک سازمان و عموم مردم آن کمک ميکند؛ مديريت مسائل و مشکلات را در بر ميگيرد؛ به مديريت کمک ميکند که به افکار عمومي آگاه و پاسخگو باشد.
اين عمل ميتواند به عنوان مکمل آموزش سنتي در تاريخ و 1 United Nations Publication 2 UNESCO سياست (مينيار-بلوروچوا١ و ديگران ، ٢٠١٨) و همچنين شيوه هاي نوآورانه آموزش اجتماعي (نانسي و ديگران ٢، ٢٠٢٠) در نظر گرفته شود.
براي توسعه پايدار در نظر گرفته شده ، آموزش و ارائه «اطلاعات فرهنگي-تاريخي و اجتماعي - بهداشتي» به شهروندان عادي در اين فضا ميتواند به عنوان ايجاد يک محيط خلاق در نظر گرفته شود(مينيار لوروچوا ٢٠١٠،٣) که خواندن را تحريک ميکند و استراتژيهاي مختلف يادگيري سبک شناختي را هماهنگ ميکند(ويشنياکوا٤، ٢٠٢٠).
1 Van den Heijkant, & Vliegenthart 2 Wolstenholme 3 Urban Environment 4 Lussault 5 Nuzir & Dewancker 1 مطالعه محيط شهري شامل محيط هاي همواره در حال تغيير و اصلاح شده است ( فو و ديگران ،٢٠٢٠) که ميتواند به عنوان مجموعه اي از عوامل اجتماعي در نظر گرفته شده (کرونون ٢، ١٩٩٦) و با تحقيقات علوم طبيعي اجرا شود.
تحقيق حاضر براي نشان دادن ظرفيت محيط شهري مورد استفاده براي اهداف آموزش پايدار و اقدامات روابط عمومي اجتماعي تنظيم شده است .