ملخص الجهاز:
"اگر هرفرد در سازمان شما واقعا تصویری بزرگ شامل حقایق اقتصادی،تکنولوژیکی رقابتی و بازاری کار شما را درک کند،وضعیت چگونه خواهد بود؟ اگر همه افراد،استراتژی سازمان را درک کنند یعنی درکی متمرکزتر و مفهومتر از بینشها و نگرشهای مبهم که امروزه رایج هستند داشته باشند، وضعیت چگونه خواهد بود؟ اگر آنها صلاحیتهای اصلی سازمان شما را درک کنند و بدقت بدانند که برای دستیابی به اهداف استراتژیک به چه نوع مهارتهایی نیاز است وضعیت چگونه خواهد بود؟ اگر همه افراد درک کنند چگونه سود شما کاهش مییابد و چگونه میتوانند به افزایش سودتان کمک کنند،وضعیت چگونه خواهد بود؟ اگر آنها بدانند که شما پولتان را از کجا بدست میآورید،چقدر این کار دشوار است و واقعا چه چیزهایی در رشد مالی شرکت شما دخالت دارند، وضعیت چگونه خواهد بود؟ اگر آنها هزینه واقعی توسعه محصولات را درک کنند،وضعیت چگونه خواهد بود؟ اگر همه افراد نیاز به وجود سهامداران در یک جهان شدیدا رقابتی و اینکه سهامداران دارای بسیاری از فرصتهای دیگر سرمایهگذاری هستند را درک کنند،وضعیت چگونه خواهد بود؟ اگر سازمان شما پا را از وضعیت فعلی ارائه خدمات به مشتریان فراتر نهد و عمیقا واقعیتهای ارزشمندی مشتریان را بشناسد،وضعیت چگونه خواهد بود؟ اگر افراد شما بدانند که همه مشتریان یکسان نیستند،وضعیت چگونه خواهد بود؟ اگر سازمان شما پا را از معانی«غیرواقعی»3امروزی در مورد مهندسی مجدد4فراتر نهد و افداماتی را اجرا کند که واقعا نتیجهبخش هستند،وضعیت چگونه خواهد بود؟ بسیاری از رهبران میگویند که فقدان ارتباطات یکی از بزرگترین موانع انجام تغییرات است."