خلاصة:
هدف از این پژوهش بررسی تدریس در مقطع ابتدایی و بررسی سطح یادگیری در مقاطع است معمولا اینگونه است که دانشآموز باید تکالیف را در خانه انجام دهد و در مدرسه به سخنرانی معلم گوش و هوش بسپارد. اما در عملی و حل مسئله با هدایتگری و تسهیلگری معلم، استفاده میکنند. از این نوع کلاس بهعنوان یادگیری ترکیبی نیز یاد میشود. کلاسهای درس معکوس از نوآوریها و فناوری جدید استقبال میکنند و فعالیتهای یادگیری حضوری را در اولویت قرار میدهند تا مشارکت دانشآموزان را تقویت کنند این روش به دانشآموزان کمک میکند تا با سرعت خودشان حرکت کنند و به معلم زمان بیشتری میدهد تا در صورت نیازء پشتیبانی انفرادی ارائه دهید. هنگامی که این روش با تکنیکهایی همچون یادگیری تجربی یا یادگیری مبتنی بر سوال و جواب ترکیب میشود. کلاسهای درس معکوس میتوانند تجربهی عملی ارزشمندی برای دانشآموزان باشند.