خلاصة:
نقش رسانه ها و شبکه های اجتماعی ارمزوه بسیار پررنگ شده است و تاثیرات مختلفی را بر مردم گذاشته اند. از طریق رسانه حتی
می تواند تهاجم فرهنگی و جنگ سرد را نیز به راه انداخت. مانند همان اتفاقی که سالهاست در کشورما رخ داده است و کشورهای
بیگانه. مشغول انجام فعالیت ضدفرهنگی بر علیه ما هستند. افکار عمومی در فرهنگ علوم اجتماعی اینگونه تعریف شده: افکار عمومی
عبارت است از مجموع عقایدء نقطه نظرها و گرایش های بخش بزرگی از جامعهء پیرامون یک موضوع در یک زمان معین و یا افکار
عمومی مجموعه ای از عقاید شخصی, در مورد یک امر مربوط به شرایط زیست گروهی است. تغییر دادن نظر مردم امروزه توسط
شبکه های اجتماعی و رسانه ها به راحتی انجام می شود و همین موضوع تا حد زیادی بر تصمیم گیری هاء افکار و اعتقادات بسیاری
تاثیر گذاشته است. با توجه به اینکه موضوع تاثیر قرار دادن افکار عمومی توسط رسانهء آمری ضروری است. این مطالعه به بررسی
نقش رسانه ها و پلتفرم ها در کنترل افکار عمومی پرداخته است.