ملخص الجهاز:
"redesign نمیخواهد سابقه طرح را از آرشیو ذهن مخاطبان محو کند،بلکه در صدد است این داشتههای ذهنی مخاطب به روز شود و کارآمدی بیشتری داشته باشند.
بهطور مثال نشانه(آرم)یا نامواره(لوگو)یکبار طراحی میشود و ممکن است تا چندسال مورد استفاده قرار گیرد.
اما در مورد پوستر چنین نیست چرا که عمر یک پوستر کوتاهتر از زمانی است که redesign شامل آن شود.
از دیگر حوزههای گرافیکی که میتواند مشمول قواعد redesign شود میتوانیم به اینها اشاره کنیم: طراحی محیطی(تابلوها،پیکتوگرامها و....
بدیهی است که این redesign بایستی در زمانی طولانیتر و با حرکتی تدریجی انجام شود تا مخاطبان تغییر یکمرتبهای آن را متوجه نشوند چرا که نمیخواهیم سابقه چندساله خود را در آرشیو ذهنی مخاطبان محو سازیم.
به غیر از مورد سوم که درواقع خود محدودیتهای فنی،تعیینکننده چگونگی redesign هستند،هر سه مورد دیگر را میتوانیم با پلانبندی کردن موضوع و تصویر در اثر گرافیک انجام دهیم."