ملخص الجهاز:
"مجموعهء کمبریج،ژانویهء 9691 یادداشت گرفتن حق امضاء (به تصویر صفحه مراجعه شود) پیرامون هر اثر هنری همواره دو محیط شکل میگیرد.
عکس معمولی یک عکاس بدون امضاء نمیتواند به حیات خود در تاریخ هنر ادامه دهد.
اما عکس بد و معمولی یک عکاس صاحب امضاء به عنوان یک عکس بد و معمولی در تاریخ هنر به حیات خود ادامه میدهد.
یکی اینکه فضای بسیار مناسب برای یک شخصیت معنوی بوجود میآورد و میتواند وجوه آسمانی یک شخصیت معنوی را القاء کند و دیگر اینکه یادآور زیباییشناسی عکسهای که در سادگی رخ میدهد و اصولا شاید عکاس شاتر دوربین خود را بعد از شمارش یک،دو،سه چکانده باشد.
آنچنانکه پیشتر نیز اشاره شد اگر سیمون در این عکس با مقولاتی همچون انتخاب زاویه و ترکیببند به شکل پیچیده برخورد میکرد،شاید حکم (به تصویر صفحه مراجعه شود) مرگ یک عکس خوب را صادر میکرد."