ملخص الجهاز:
"» آموزشگران انگلستان،تربیت معلمان شایسته را از مهمترین امور تربیت نیروی انسانی ذکر میکنند و اعتقاد راسخ دارند که کیفیت آموزش و پرورش در گرو تربیت و استخدام معلمان خبره و با کفایتی است که نظام تربیت معلم،آنها را آماده میکند.
(و بیشتر معلمان دوره ابتدایی بودند)ملزم به طی دورهی تربیت معلم در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی شدند تا بتوانند طلاحیت تدریس را کسب کنند.
2 از سال 1975 به بعد،با تجدید نظری که در نظام آموزشی به عمل آمد،تربیت معلم،به نهادهای غیردانشگاهی محول شد و زیر نظر مقامات محلی آموزش و پرورش قرار گرفت.
در سال 1997،با تصویب قانون جدید تربیت معلم،همهی معلمان انگلیسی که درجهی دانشگاهی نداشتند(و بیشتر هم معلمان دورهی ابتدایی بودند)،ملزم شدند که دورهی تربیت معلم را در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی بگذرانند تا بتوانند صلاحیت تدریس را کسب کنند."