ملخص الجهاز:
»برای چندین سال تلاشهای شرکت درجهت پشتیبانی فنی،بر این محور قرار داشته است ولی تویوتا به یاری بررسی مجدد مسئله بهرهوری،کیفیت و بکار بردن تکنولوژیهای پیشرفته،قادر شده است که نوعی سیستم تولیدی نسبتا سریع طراحی کند که درنتیجه،این مسئله باعث انعطافپذیری بیشتر، کمشدن موجودی مواد اولیه و نهایتا تولید اتومبیلهای مرغوبتر با قیمتهای نازلتر گردیده است.
سه گام اساسی بنابراین سه گام اساسی برای ایجاد یک برنامهء مطلوب پشتیبانی فنی وجود دارد: 1)باید موقعیت کنونی شرکت به وسیلهء ارزیابی قابلیتهای اجرایی آن تعیین و زمینههای بهبود این موقعیت پیشنهاد شود.
3)برای اندازهگیری مقدار پیشرفت شرکت در ایجاد سیستم پشتیبانی فنی،میباید یک سیستم ناظر طراحی شود تا مدیریت بتواند از اثربخشی برنامههای پشتیبانی حصول اطمینان کند.
ارزیابی توانمندی یک شرکت در مقولهء پشتیبانی فنی بدون وجود نوعی تعهد برای تغییر، در آن شرکت،سودمند نخواهد بود.
این ادعا که بهترین استراتژی تکنولوژی «نداشتن تکنولوژی»است،بطور واقعی برای وقتی است که تکنولوژی به عنوان تنها راهحل مسائل شرکتها و مؤسسات به نظر میرسد.