ملخص الجهاز:
اما سئوال دیگر این است:از دیدگاه تجاری، موضع ما چه باید باشد؟ «میخائیل گورباچوف»،از مؤسسه اقتصاد جهانی و روابط بین المللی وابسته به آکادمی علوم اتحاد شوروی اخیرا در سخنرانی خود در کنفرانس مجمع برنامهریز 1991 به ارائه دورنما و سوابق ارزشمندی برای استراتژیستهای جهان تجارت پرداخت.
معیارهای عمومی برای دستیابی به موفقیتهای اقتصادی در تمام بخشهای اقتصاد شوروی در حال ظهور و گسترش میباشد از جمله:ثبات ملی، سودآوری،اتخاذ آزادانه تصمیمات مستقل، استقرار در شبکههای تجاری،تضمین جریان پایدار مواد اولیه،توسعه و گسترش فعالانه سازمانها و بالاخره جذابیت فرهنگ تشکیلاتی.
راهآهن،بخشهای مختلف خطوط هوایی، پزشکان و برخی دیگر از بخشهای اجتماعی و اقتصادی ایتالیا نیز قرار است در ماه آتی در راستای خواستهای صنعتی خود دست به (به تصویر صفحه مراجعه شود) تعداد روزهای بلژیک به دلیل عدم بررسی مقامات محلی این کشور منتشر نشده است.