ملخص الجهاز:
"برگ اشتراک مجلههای رشد (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) نتایج پژوهش پس از تعبیر و تفسیر یافتههای حاصل از سه آزمون روخوانی،تعمیم و مفاهیم اخذ شده از گروه آزمایش و گروه گواه از طریق تحلیل مقایسهای،و نتایج آزمون t که از طریق نرمافزار spss اخذ شده است،و نیز اظهار نظر دبیران مجری طرح و گروهی از دانشآموزان شرکت کننده در«طرح پژوهشی بررسی تأثیر استفاده از قرآن کامل به جای آیات کتاب درسی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس قرآن پایهی اول راهنمایی»نتایج زیر به دست آورند: *فرضیهی اول،یعنی:بین نمرات دانشآموزان گروه آزمایش و گروه گواه در روخوانی آیات تدریس شده تفاوت وجود دارد،رد شد و این نتیجه به دست آمد که:بین میانگینهای مورد مقایسه تفاوت معناداری وجود ندارند.
*فرضیهی دوم،یعنی:بین نمرات دانشآموزان گروه آزمایش و گروه گواه در توانایی تعمیم مهارت روخوانی و روانخوانی(آیات تدریس نشده)تفاوت وجود دارد،رد شد و این نتیجه به دست آمد که:بین میانگینهای مورد مقایسه تفاوت معناداری وجود ندارد."