ملخص الجهاز:
"مهتا کامیاب (به تصویر صفحه مراجعه شود) چرا آثار ردن را برای عکاسی انتخاب کردهاید،با وجودی که توجه امروز فرانسویها دیگر روی آدمی مثل او نیست؟ برعکس گفتهی شما من اعتقاد دارم که فرانسویها قدر و شأن او را میدانند، زیرا تمامی کارهای او را جمعآوری کردهاند و یکی از 021 موزهی فرانسه را به ردن اختصاص دادهاند.
شاید نتوان گفت این عکاسی یک عکاس هنری است، چون بیشتر جنبهی خبری دارد و میتوان گفت آرشیو عکسی از کارهای ردن است؛ در حقیقت یک گزارش تصویری است.
قبول دارید پاریس با دوران طلاییاش در فاصلهی سالهای 0581 تا 0591 و صد سال محوریت هنر داشتن،فاصله دارد؟ شما با کدام دید رفته بودید؟ (به تصویر صفحه مراجعه شود) به عنوان یک نقاد رفتم مقایسه کنم و خیلی از موارد را بشناسم و ببینم هرکدام از این چیزهایی که در ذهنم هست، چقدر تغییر داشته."