"این عبارات،که به نوعی دقیق شکل داده شده بود،نه فقط رسانههای سنتی نظیر نقاشی و مجسمه را شامل میشدند، بلکه همچنین به گفته آلن کاپرو(کسیکه اصطلاح رخداد را برای اولینبار به کار برد)،ممکن بود از همه چیزی مثل رنگ، صندلی،موادغذایی،لامپهای الکتریکی و نئون،دود،آب، جورابهایکهنه،حیوانات،فیلمهای سینمایی و هزاران چیز دیگر به وجود آمده باشد.
هرچند سیگلاب بعد از این تاریخ دیگر هرگز به یک فضای خاص نمایشگاهی وابسته نشد،اما تعداد زیادی نمایشگاه بسیار تأثیرگذار و محوری را در طول شش سال پس از آن سازماندهی کرد و نقش بسیار مهمی در روند تحول گسترده روشهای تولید هنری و نمایش هنر،در اواخر دهه 0691،ایفا نمود.
او همچنین ایده مکان را یادآور شد و اعلام کرد:این نمایش برای مکانی خاص برنامهریزی و انجام شده،و همان اندازه که به خود اثر بها داده،برای مکان جایگذاری آن اهمیت قایل شده است.
علاوه بر این،آندره با به کارگیری عنصری از محیط عمومی منطقه روستایی ورمونت-یک پشته یونجه-به عنوان کارماده اصلی،مثل هنرمندان پاپ تلاش میکند،مرز بین تجربه معمولی و هنر والا را مخدوش کند،و در این روند از سرکوبشدهترین عناصر تجربه زندگی روزمره در زمینهای اطراف کالج ویندهام،که جمعیت منطقه از نظر اقتصادی بدان وابسته بودند،استفاده مینماید.
یکی از این نمونههای اولیه آثار پسا- نقاشانه وی تصویر بزرگ شده سیاه و سفیدی از یک مدخل دایرة المعارفی برای لغت آب (water) بود که کاسوت آن را در نمایشگاه افتتاحیه موزه هنر متعارف،در نوامبر 7691،نمایش داد.
کاسوت دریافت،یکی از معانی ضمنی چیدمانهای مینیمالیستی این ایده بود که یک اثر هنری میتواند در وضعیت خود به شکل یک طرح،سند،یا مجموعهای از دستورات باقی بماند،تا زمانی که در صورت نیاز ساخته یا بازسازی شود."