ملخص الجهاز:
"به یاد داشته باشید که مقدار وقتی که صرف صحبت کردن و گوش دادن به کارمندان میکنید،نشانه میزان اهمیت آنها برای شما و سازمان است.
برای این که دیگران را تشویق کنیم که کارشان را به بهترین وجه انجام دهند،سه راه وجود دارد که اولین آنها قدردانی است.
قدردانی شما از او باعث میشود که احساس کند آنچه را انجام داده،ارزشمند بوده و انگیزه پیدا میکند که باز هم برای بهتر کردن کارش تلاش کند.
آزمایشهای روانشناسی نشان میدهند که انسان از زمان کودکی وقتی مورد تحسین افرادی قرار میگیرد که برای آنها اهمیت قایل است،مقدار انرژی و میزان ضربان قلب و تنفس او افزایش پیدا میکند و خوشحالتر می شود.
روش عملی 6:نقاط مثبت را در دیگران پیدا کنید و کارهای خوب آنها را ببینید و مورد تحسین قرار دهید تا آنها بفهمند که مهم هستند."