ملخص الجهاز:
"(به تصویر صفحه مراجعه شود) تبدیل لحظات بحرانی به شرایط مثبت تفاوت بین تبلیغات بازرگانی و روابط عمومی راهنمای شما در تبلیغات چانچه شما در جستوجوی حرفهای هستید یا این که تصمیم دارید فعالیتهای شرکت خود را گسترش دهید،ممکن است سؤالاتی را در مورد تبلیغات و در مقابل آن روابط عمومی داشته باشید.
*روابط عمومی هرگاه مخاطبان،یک مقاله سه قسمتی را در مورد محصولات شما میخوانند یا با پوشش تلویزیونی یک اتفاق روبرو میشوند،با چیزی مواجه میشوند که برای آن پول پرداخت نشده است و همین نکته باعث میشود تا آنها این گزارشها را در مقایسه با آگهیهای بازرگانی طور دیگری مورد توجه قرار دهند.
*روابط عمومی شما باید دراای یک نقطه نظر و دیدگاه خاص باشید و سردبیران را متوجه این دیدگاه کنید تا آنها در مطالب خود از آن استفاده کنند تا بتوانید پوشش خبری مناسبی دریافت کنید.
*روابط عمومی اگر شما در مورد واقعهای شروع به فعالیت رسانهای کنید،شما بیانیه و گزارش مطبوعاتی خود را میفرستید و رسانهها ممکن است از آن استفاده کنند."