خلاصة:
نرخ آگهی دولتی در مطبوعات و همچنین هزینههای مربوط به شیوههای مختلف تبلیغ شهری میتواند در تدوین راهبردهای تبلیغی،تعیین سیاستگذاریهای کلان مطبوعاتی و همچنین رسیدن به ارقام دقیق در تحقیقات،یاور مسؤولان امور تبلیغات، مدیران مطبوعاتی و محققان این عرصه باشد. آنچه در ادامه آمده است تعرفه نرخ آگهی دولتی در مطبوعات نرخ چاپ آگهی در برخی روزنامهها،نرخ آگهی در برخی تابلوهای شهری و تعرفه اتوبوس آگهی است:
ملخص الجهاز:
"نرخ چاپ آگهی در مطبوعاتی که تعداد تیراژ آنها از ده هزار تا پنجاه هزار نسخه میباشد: الف-صفحه اول:هر سطر (0022 ریال) ب-صفحه آخر:هر سطر (0051 ریال) ج-صفحه دو و سوم هر سطر(0001 ریال) د-صفحه داخل هر سطر (008 ریال) 4.
نرخ چاپ آگهی در مطبوعاتی که تعداد تیراژ آنها از سیصد و پنجاه هزار نسخه به بالا میباشد: الف-صفحه اول:هر سطر (00002 ریال) ب-صفحه آخر:هر سطر (00071 ریال) ج-صفحه دو و سوم هر سطر(00051 ریال) د-صفحه داخل هر سطر (0007 ریال) تبصره: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجاز است دربندهای فوق نسبت به کاهش با افزایش تا ده درصد تیراژ،آنها را مشمول نرخ یک بند بالا یا پایین این تعرفه قرار دهد.
ب-نرخ چاپ هر سطر از آگهیهای ثبت شرکتها و مالکیتهای صنعتی مندرج در ماده بالا در مطبوعاتی که تعداد نسخ فروخته شده آنها تا(001 هزار) نسخه است از قرار هر سطر(008 ریال)میباشد."