ملخص الجهاز:
"آیا حساسیتها و تعلقات بصری پراید نیست که این عناصر را با سرنوشتهای متفاوت در کنار هم تبدیل به یک Art Work کرده است؟و اینکه چه الزامی باعث میشود تا یک هنرمند از کولاژ این سنت واماندهی اوایل قرن بیستم تصاویری استخراج کند که به معنای واقعی معاصرند،تصاویری که هرچند انگار پیشاز این در خاطر ما وجود داشتهاند و از این نظر تازه به نظر نمیرسند اما کافی است رفتار مفهوم گرایانه مستثر در آثار او را با فضولی دنبال کنیم تا«پوستر نقاشیهای» او بیشاز یک تصویر گرافیکال،پازلی از حوادث معمول و گاه غیر مترقبهایی باشند که ما حساسیت به خاطر آورندن و البته حفاظت از آنها را از یاد بردهایم.
بنابراین یک مهر چاپ مربوط به قرن 91 در ایرلند در کنار یک برگ رسید ایتالیایی،با یک بلیط آمریکایی و با یک الگوی لباس مربوط به دهه 0591 انگلستان،اینها یادگاریهای هر روزه تایپوگرافی در زندگی هستند که در اطراف و همهجا وجود دارند و دستبهدست در طول سالیان میگیرند."