ملخص الجهاز:
"طرحهای دقیق و مفصل مجمع بین المللی توکیو پس از مطالعه کلیو همهجانبهای که از نتایج کارهای مجمع برلین صورت میگیرد معین خواهدشد و هدفش اینست که شرایط مجمع توکیو و اهمیت آنرا در فعالیتهای تبلیغاتی noitaicossA gnisitrevdA lanoitanretnI-1 ژاپن با دید جهانی بررسی کند انجمن بین المللی تبلیغات تمام کوشش خودرا صرف تکنیک عمومی بازار حهانی و همکاری تبلیغاتی با سازمانهای دیگربا هدفهای مشابه میکند: از زمانیکه در سال 1939 این سازمان بوجود آمد به فعالیتهائی درزمینه بازاریابی و تبلیغات کشورهای مختلف پرداخته است.
اکنون انجمن بین المللی تبلیغات دارای 2700 عضو از کشور جهان میباشد و ژاپن برای کسب مقام سوم بعد از آمریکا و انگلستاندر حال رقابت با فرانسه است یکی از فعالیتهای انجمن اینست که یک شبکه اطلاعاتی برایکارهای تبلیغاتی در سراسر جهان بوجود آورد تا اعضاء بتوانند بوسیلهاطلاعاتی که از تجارت روزانه تبلیغاتی در این شبکه بدست میاید به مبادله ومعامله بپردازند.
بهر تقدیر برای پیبردن به اهمیت تشکیل مجامع بین المللی درژاپن باید متذکر شد که هزینههای توریستی در این کشور بالغ بر 5 درصدمجموع هزینههای اقتصادی جهان میگردد و همچنین باعث میشود عقایدعمومی اتباع ژاپن به سایر ممالک نیز تاثیر نماید و از این نقطهنظر نیزتشکیل انجمن بین المللی تبلیغات در یک کشور حائز کمال اهمیت استزیرا شرکتکنندگان در امور تبلیغاتی اکثرا درمورد توانائی پیشبردو تهیه و تاثیر روابط عمومی متخصص هستند."