ملخص الجهاز:
آیا واقعا و دقیقا میدانید از کجا میخواهید بهکجا برسید؟آیا میدانید برای رسیدن به هدف،چه کارهایی باید انجام دهید؟ در این کتاب مثالهای سادهای وجود دارد که شما میتوانید با پاسخهای«آری»و«خیر»به آنها،خود را ارزیابی کنید.
در این کتاب هشت فصل وجود دارد و موضوعاتی از قبیل خرید و فروش،تولیدکالا و انجام خدمات،دفترداری،قیمتگذاری و هزینهیابی،بازاریابی،حسابداریمدیریت،امور اداری و بالاخره برنامهریزی مورد بحث قرار خواهد گرفت.
3-معرفی کتاب در سالهای اخیر،ایجاد و اداره موسسات کوچک مورد تتوجه و عنایت خاصیواقع شده است و صاحبنظران اقتصادی به این نتیجه رسیدهاند که موسساتکوچک نقش مهمی در تولید و افزایش محصول ناخاص ملی )P.
4-محتوای کتاب فصل یک،فعالیتهایی را مورد شناسایی قرار میدهد که توجه به آنها در امرخرید و فروش،بسیار ضروری استو بازاریابان و دارندگان موسسههای کوچکو متوسط میتوانند با مطالعه مطالب این فصل،به کسب و کار خود رونق بخشند.