![13](/view/entityimage/pageimage/dir.gif?articleid=900486&number=2&pagenumber=13&language=ar)
مؤلف: کرم اللهی، نعمت الله ؛
دین و رسانه بهار 1390 - شماره 2 (33 صفحة - من 13 إلی 45 )
هدف این مقاله، بررسی برخی آثار استفاده شده از رسانه بر وضعیت دینداری مخاطبان است. چارچوب نظری این مقاله با به
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/PSS.gif)
الکلمات المفتاحية: رسانه تلویزیون رادیو ماهواره وضعیت دینداری ابعاد دینداری نشانه های دینداری
- استلام ملف الإرجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![13](/view/entityimage/pageimage/dir.gif?articleid=900486&number=2&pagenumber=13&language=ar)
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();