ملخص الجهاز:
"پس از این تجربه و تحلیلصادرکننده باید بهترین راهحلرا برای صادرات خود انتخاب کندو پس از اینکه توانست برای اولینبار راه مناسبی برای صدور کالاهایخود پیدا کند سپس بهترین راهارتباط بین طرق مختلف توزیع رابررسی میکند و تحقیق میکند کهآیا نماینده صادراتی برای فروشکالای او عمده فروشهای کافیدارد؟و در بازارهای خورده فروشیدسترسی بفروشگاههای بزرگهست یا خیر؟ در پایان نتیجه میگیریم کهمهمترین راه موفقیت برای یکصادرکننده کالا بکشورهای خارجو بازارهای داخله از طریق واسطهمعاملات و یا نماینده موثری امکاندارد و انتخاب واسطه خوب عینامثل یک نوع سرمایهگذاری برایتولیدکننده است که میتوانند درآینده خود را مستهلک کند.
{Yبقیه از صفحه 39Y}جدول زیر خلاصهایست ازکه دارای تولید کم و یا متوسطی شرح متن مقاله و میتوان از آنهستند در انتخاب واسطه نهایت بطور فرمول استفاده کرد جدول راهیابی و راهنمای صادراتی 1-چه نوع خدماتی برای صادرات احتیاج دارید؟ (الف)خدماتی در کشور خودتان؟ (ب)و یا خدماتی در بازار؟ 2-چگونه میتوانید بازار خود را بدست آورید؟ (الف)بازار شما در چه بخشی است؟ (ب)مشتریان آنده شما اکنون از کجا جنس خریداریمیکنند؟ (ج)طرق دیگر فروش چگونه توسعه مییابد؟ 3-کدام واسطه میتواند خدمات لازم را تهیه و بهتر ببخشبازار شما دست یابد؟ (الف)در بررسی مرحله اول:مشخصات کدامیک از طرق مفیدتربنظر میرسد؟ (ب)در بررسی مرحله دوم(1)آیا واسطههای معاملات با کالاهائی نظیر و یا مکمل کالاهای شما سروکار دارند؟ (2)آیا بین طرق توزیع همآهنگی کافی موجود است(3)آیا واسطه شما اطلاعات کافی درباره مردم و تجارت دارد؟ 4-آخرین انتخاب:کدامیک از طرق توزیع منافع شما را دریک مرحله درازمدت تامین میکند؟ (الف)امکانات فروش بهتر هر کدام چیست؟ (ب)هزینه هر یک چقدر است؟ (ج)چه میزان کمک مالی باید داده شود."