ملخص الجهاز:
"D مخفف )negaw tfark-ehcstveD( و نام اتومبیل مشهوری است که در کارخانجات آوتو اونیون noinu-otuA واقع در tdatslognI آلمان ساخته میشود که از قدیمیترین سازندگاناتومبیل و مبتکر ساختمان اتومبیلهای با موتور 2 زمانه و از اولینسازندگان اتومبیل نوع کشش جلو(چرخ متحرک در جلو)میباشد.
فنربندی جلو و عقب تیغهای با کمکفنر تلسکوپ هیدرولیک استو در جلو دارای میله موجگیر میباشد و هر چهار چرخ مستقل هستند-ترمز جلو از نوع ترمز دیسک آته ETA (با امتیاز دنلپ در المان ساختهمیشود)و در عقب ترمز طبلی است.
و. اف 12 آسان است زیرا راننده به فرمانمسلط است،دسته دنده روی فرمان قرار دارد و پدالها از نوعاویزان هستند و یطرز بسیار خوبی قرار گرفتهاند که پا بر آنها مسلط استراننده بعلت دید بسیار خوب و همهجانبه به تمام اطراف تسلط کامل داردو چراغها در شب نور کافی دارند(سیستم برق 6 ولت-قدرت دینامو 160وات و باطری 56 آمپر ساعت) نگهداری د.
انچه برای اولینبار در صنعت اتومبیلسازی در این اتومبیل بکاررفته عبارتست از فنرهای جدید هیدرولاستیک که عبارتند از محفظههایلاستیکی محتوی مایع(مخلوط آب و الکل)که دو فنر جلو و عقب هر طرفبوسیله لولهای بهم متصل هستند و مایع داخل آنها میتواند از یک نفر بطرففنر دیگر و بالعکس جریان یابد.
بعلاوه مقامات دولتی بیش از پیش برای پیشرفت کشور روی منابع ملیحساب میکنند این امر نشانه اینستکه پاکستان مایل است در پیشرفت کشوربیش از هر چیز روی پای خود بایستد بنظر میرسد که تا حدود 6 درصدسرمایهگذاریهای برنامه دوم از پسانداز داخلی تامین شده است درحالیکه هنگام شروع باجرای این برنامه رقم پیشبینی شده برای تامینسرمایهگذاریها از منابع ملی 49 درصد بود."