ملخص الجهاز:
")81:0002,ttenneB( افزون براین،موارد دیگری را نیز باید به این تحلیل اضافه کرد:تبیین زایش سبک؛مفهوم بریکولاژ(استقرار مجدد بخشهای فرهنگ مسلط و سرهمبندی مجدد آنها برای ایجاد معانی و تجلیات جدید)و توضیح گزینشهای غیر تصادفی اشیای مادی و مفهوم همولوژی (تناظر فرهنگی یا همنوایی میان سطوح متفاوت خردهفرهنگ-یعنی ارزشها،سبک و سایر دغدغههای کانونی آن).
)3-23:0002,ttenneB( اصل بحث همه این تحقیقات آن است که نوعی تعامل پویا میان نیروهای محلی و جهانی وجود دارد که امکانی را برای جوانان فراهم میسازد تا معانی جدید و نوآورانهای را حول کالاهای فرهنگی به ظاهر جهانی تولید کنند.
ثورنتون به این نکته اشاره میکند که هرچند فهم این فرایند مهم است،اما باید به این نکته توجه داشت که ایجاد و ساخت دیگری متعارف کاملا دلبخواهی است و بنابراین،محققان خردهفرهنگ جوانان نباید تمایز میان نامتعارف و متعارف را به گونهای که در بین محققان مرکز بیرمنگام ساری و جاری بود ببینند.
K. R,sserP hciuonauoJ ecarB truocaH:kroY weN,)sdE(tebsiN dna notreM,smelborP laicoS (5)-معهذا،نباید فکر کرد که در دورههای دیگر(دوران قبل از جنگ دوم جهانی)فرهنگ جوانان وجود نداشته است.
این کارها را که -موگلتون کارهای«پیشامرکز مطالعات فرهنگی بیرمنگام»میخواند،هرچند بسیار متنوعاند، اما رشتهای کلی را میتوان در آنها جستجو کرد:سنتی که تحت تأثیر سنت آمریکایی تحقیق در میان خردهفرهنگهای جوانان بزهکار طبقه کارگر بوده است و جریانی که به شیوهای غیر انتقادی قضایای خود را برمفهوم گسترده تجربه فرهنگی عام و فارغ از طبقه جوانان یا به عبارتی،تجربه نسلی متمایز استوار ساخته است.
(12)- ebirt-oeN :بنت(1999)سعی کرده است برداشت مافزولی از این قبیلهگرایی جدید را با برداشتهایی از جامهشناس انگلیسی کوین هترینگتون درآمیخته و به مفهومی مناسبتر از خردهفرهنگ برای تحلیل رابطه فرهنگی میان جوانان،موسیقی و سبک دست یابد."