ملخص الجهاز:
[ هنر جد ید ] تعاملات معماری منظر و هنر جدید [ نگاهی به آثار آرمین شوبرت ] انسیه شریفینژاد در دنیای کنونی، که بهنوعی بهسمت جدایی از طبیعت پیش میرود؛ هنرهایی چون معماری منظر با خاستگاهی از هنر پستمدرن بیشتر با ذهن همراه میشود ـ و البته یکی از مهمترین اتفاقات در این میان نزدیکشدن هنرها بهیکدیگر است.
(آرچر، 2009، 104) هنرمندانی که در زمینة معماری منظر فعالیت دارند؛ خود نیز گاهی از آن بهعنوان هنر چیدمان یاد میکنند.
at) بهطورکلی، آرمین شوبرت در آثار خود الوار درختان و سنگریزهها را بهطور مرتب و کاملا نظاممند، شاخههای درختان را بهگونهای درهمبافته، و قلوهسنگها را برای محدودهبندی اثر و دیگرعناصر را درارتباط با این مواد چیدمان میکند (rocca,2007,213) و در فرایند کار از انجام اثر، عکس تهیه میکند؛ درواقع، تنها وسیلهای که در هنر جدید بهثبت این هنر ناپایدار میپردازد.