ملخص الجهاز:
[نقد] گالریگردی موزه هنرهای معاصر، اعتماد، لاله، هور، والی و آتبین سیدامیر سقراطی نظاره هنر از پشت درهای بسته بیشتر گالریهای تهران نمایش آثار تجسمی را تا آغاز شهریور و پایانیافتن ماه رمضان تعطیل کردهاند و آنها هم که ماندهاند، به "نمایشاولیها" بسنده نمودهاند: نمایشگاههایی از هنرمندانی که برای اولینبار است در یکنمایش فردی حضور مییابند.
، که بخش مهمی از هنر ایران و جهان را در دل خود دارند، آیا نمیتوانند برای این امکان فرهنگی، هنری ساماندهی شوند؟ موزه هنرهای معاصر تهران، که قرار بود در دوره محمود شالویی به موزه دائمی تبدیل شود، این کار را در حد تهیة چندخبر و مصاحبه به فراموشی سپرد و جایی مثل مجموعة تاریخی نیاوران با بستهماندن مجموعههای موزهایاش فقط برای برگزاری نمایشگاههای فرش و گلیم و دست بالا ساختن سریال "قهوه تلخ" و نظایر آن مورد استفاده قرار میگیرد.
بهراستی، آیا وضعیت مدیریت فرهنگی کشور در بخش تجسمی آنقدر رشد کرده که نیازها و مشکلات این هنر را سامان دهد و برطرف کند ویا فقط پشتوانة پرطمطراق و دهانپرکن موزه هنرهای معاصر بهعنوان یکی از دهموزه برتر هنرهای معاصر جهان میتواند راهگشای مدیران فعلی و بعدی باشد؟ باید به انتظار نشست و انتخاب بعدی وزارت فرهنگوارشاد اسلامی را برای مسند مدیرکلی هنرهای تجسمی دید و سنجید!
"من" عنوان نمایشگاه این هنرمند بود که به زیست زنانه نقاش نظر داشت.
در کارهای گنجوی آنچه از تماشای چهره بیشتر به چشم میآید، انفعال و تردید است و میتوان این تردید را در کمبهکارگرفتن متریال و رنگ دید.