-
1.
مؤلف : شیبانی، طناز ؛ جماعت، تابع ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (12 صفحة - من 337 إلی 348 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددتجربه مشتریانهم آفرینی برندرضایت مشتریان از برند
مؤلف : شیبانی، طناز ؛ جماعت، تابع ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (12 صفحة - من 337 إلی 348 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددتجربه مشتریانهم آفرینی برندرضایت مشتریان از برند