-
1.
تاثیر قابلیتهای فناوری اطلاعات و سیستم مدیریت روابط با مشتریان برکیفیت سیستم و عملکرد درخدمات بانکی
مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ رنجی بر، حسنا ؛ میرزاابوالحسن خان ایلچی، سارا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (16 صفحة - من 2062 إلی 2077 )
الکلمات المفتاحية:عملکردبانککیفیت سیستمقابلیت های فناوری اطلاعاتسیستم مدیریت روابط با مشتریان