خوئینی، الهه/ 1 مقالة
-
1.
كاتب مسؤول : حاج علی اکبری، فیروزه ؛ مؤلف : خوئینی، الهه ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»تابستان 1403، دوره دوم - شماره 2 (20 صفحة - من 78 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:تقلیدانگیزهزنجانرفتار خریدتجارت اجتماعی
كاتب مسؤول : حاج علی اکبری، فیروزه ؛ مؤلف : خوئینی، الهه ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»تابستان 1403، دوره دوم - شماره 2 (20 صفحة - من 78 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:تقلیدانگیزهزنجانرفتار خریدتجارت اجتماعی