مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة کاوه (مونیخ آلمان) 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
-
1.
مؤلف : باجلان، اصغر ؛ منصوری، مجتبی ؛ شعبانی، رضا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1393، سال نهم - شماره 23 (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:BrandconfidenceTrustintentionattitudesPerceived benefits
-
2.
شاعر : منصوری، مجتبی ؛
مجلة:کاوه (مونیخ آلمان)»خرداد 1342 - شماره 3 (2 صفحة - من 112 إلی 113 )