مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة اقتصاد انرژی 4 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : علیشیری، هدیه ؛ محمدباقری، اعظم ؛ خلیلی یادگاری، مریم ؛
مجلة:اقتصاد انرژی»آذر و دی 1392 - شماره 161 و 162 (6 صفحة - من 32 إلی 37 )
-
2.
مراسل : محمدباقری، اعظم ؛ خلیلی یادگاری، مریم ؛ علیشیری، هدیه ؛
مجلة:اقتصاد انرژی»فروردین و اردیبهشت 1392 - شماره 155 و 156 (3 صفحة - من 30 إلی 32 )
-
3.
مؤلف : محمودی میمند، محمد ؛ وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ خلیلی یادگاری، مریم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 145 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برنددرگیری محصولتیپ شخصیتی مایرزبریگزتمایل خریددانش محصوللپ تاپ وایوتیپ شخصیتیاطلاعاتمصرفکننده
- 4.
-
5.
مستمع المقابلة : سلطانیه، محمد ؛ مجري المقابلة : خلیلی یادگاری، مریم ؛
مجلة:اقتصاد انرژی»دی و بهمن 1388 - شماره 122 و 123 (9 صفحة - من 24 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:پروتکل کیوتوتغییر آب و هواکنوانسیونکشورهای در حال توسعهتعهداتآمریکاسند