الموضوع (عدد المقال) |
---|
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 9 |
مدیریت 2 |
علوم تربیتی 2 |
علوم سیاسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 14 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 3 |
العلمية - البحثية 2 |
-
1.
كاتب مسؤول : اکبری، عسگر ؛
مجلة:مطالعات ملی»بهار 1402 - شماره 93 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 157 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:هویت ملیهویت فرهنگیفرهنگ اجتماعیکتابخانهها
-
2.
كاتب مسؤول : اکبری، عسگر ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»تابستان 1401 - شمااره 109 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 147 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:درآمدزاییاقتصاد خلاقکسبوکارمرور نظاممندکارآفرینی خلاقکارآفرینیاطلاعاتدرآمدکتابخانههای عمومیکتابدارانپژوهش
-
3.
مؤلف : اکبری، عسگر ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1400 - شماره 107 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 583 إلی 610 )
الکلمات المفتاحية:درآمدزاییاقتصاد خلاقکتابخانههای عمومینظریه زمینهایکتابخانههـاکتابخانـهبـادرآمد
-
4.
مؤلف : اکبری، عسگر ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد دانش مدیریت دانش جریان دانش سازمان کتابخانه سطوح بلوغ کتابخانه های دانشگاهی
-
5.
مؤلف : اکبری، عسگر ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفتمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:اشتراک دانش مدیریت دانش عوامل فردیکتابخانه های دانشگاهی موانع اشتراک گذاری دانش.
-
6.
مؤلف : اکبری، عسگر ؛ حریری، نجلا ؛ كاتب مسؤول : نوشین فرد، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»پاییز 1398 - (ویژه نامه مدیریت دانش) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 69 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشکتابخانه های دانشگاهیبلوغ مدیریتموانع جریان دانشمدل بلوغ مدیریت دانشدانشمدیرانجریان دانشبلوغ مدیریت دانش
-
7.
مؤلف : اکبری، عسگر ؛ نوشینفرد، فاطمه ؛ حریری، نجلا ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1397 - سال هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 129 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشکتابخانههای دانشگاهیجریان دانشبلوغ مدیریت دانشابعاد دانش