مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
مجلة مدیریت نوآوری 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة مطالعات راهبردی زنان 1 |
مجلة تدبیر 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 4 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
عالمي 1 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : پایدارنیا، امیر ؛ ناصری نژاد، الهه ؛ حسینی، سید ابراهیم ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (12 صفحة - من 2171 إلی 2182 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیسرمایه فکریعملکرد سازمانی
-
2.
مؤلف : مسعودفر، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : ناصری نژاد، الهه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1402 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 47 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:جذابیتویژگیهای ظاهریاستخدام بازاریابروششناسی کیو
-
3.
موانع«خروج از مسیر ترقی مدیریت»برای زنان در سازمان های دولتی ایران بر اساس الگوی ذهنی مدیران زن موفق
مؤلف : ناصری نژاد، الهه ؛ خوراکیان، علیرضا ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : فراحی، محمد مهدی ؛
مجلة:مطالعات راهبردی زنان»پاییز 1399 - شماره 89 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 65 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:سازمانهای دولتیمدیریت زنانروششناسی کیوخروج از مسیر ترقی
-
4.
مؤلف : مرتضوی، سعید ؛ خوراکیان، علیرضا ؛ معماری، علی ؛ كاتب مسؤول : ناصری نژاد، الهه ؛
مجلة:مدیریت نوآوری»پاییز 1393 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 33 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:جو سازمانیانسجامخودمختارینوآوری درک شده سازمانی
-
5.
مؤلف : ناصری نژاد، الهه ؛
مجلة:تدبیر»آبان 1388 - شماره 210 (4 صفحة - من 41 إلی 44 )