قلندری، کمال/ 6 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة اخلاق در علوم و فناوری 2 |
مجلة مدیریت توسعه و تحول 1 |
مجلة آینده پژوهی مدیریت 1 |
مجلة مطالعات توسعه اجتماعی ایران 1 |
مجلة تدبیر 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
اخلاق 2 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
الف 2 |
-
1.
مؤلف : قلندری، کمال ؛ خلیلی عراقی، مریم ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»پاییز 1400، سال سیزدهم - شماره 4 ، A (Azad University/ISC (19 صفحة - من 241 إلی 259 )
الکلمات المفتاحية:عوامل اجتماعیوفاداری به فروشگاهشواهد فیزیکیتجربه خرید مشتریان درون فروشگاهی
-
2.
مؤلف : قلندری، دکتر کمال ؛ خلیلی عراقی، دکتر مریم ؛ كاتب مسؤول : حمدی، دکتر کریم ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1400، سال شانزدهم - شماره 2 ، الف (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 123 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقتجربیات درون فروشگاهیتعدیلگرهای موقعیتی
-
3.
كاتب مسؤول : قلندری، دکتر کمال ؛ مؤلف : کیا، دکتر علیرضا ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1400، سال شانزدهم - شماره 1 ( ویژه نامه) ، الف (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 87 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی های شخصیتیلذت خریدویژگی های اخلاقیآگاهی از ارزشها
-
4.
كاتب مسؤول : قلندری، کمال ؛ مؤلف : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1396 - شماره 29 ، B (Azad University (20 صفحة - من 21 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:نیت خریدتبلیغات سه بعدیدانش محصولیمحصولات هندسیمحصولات مادیحضورنگرش نسبت به برندتصمیم به خرید
-
5.
مؤلف : حیدرزاده، کامبیز ؛ الوانی، سید مهدی ؛ قلندری، کمال ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1389 - شماره 86 (26 صفحة - من 27 إلی 52 )
-
6.
مؤلف : نوروزی، عبدالله ؛ قلندری، کمال ؛
مجلة:تدبیر»آذر 1388 - شماره 211 (5 صفحة - من 61 إلی 65 )