مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کتاب ماه علوم و فنون 2 |
مجلة علوم مدیریت ایران 1 |
مجلة مدیریت توسعه و تحول 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
-
1.
مؤلف : گودرزی، آزاده ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 156 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:آمیختگی مصرفکننده با برندخدمات فایدهمحورجوامع مجازی برندآمیختگیمصرفکنندگاناطلاعاتپژوهشبـهرفتاریبـا
-
2.
مؤلف : گودرزی، آزاده ؛ امیر شاهی، میراحمد ؛ آزاد، ناصر ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1399 - شماره 59 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 35 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل مضمونجوامع مجازی برندبازاریابی رابطهآمیختگی مصرف کنندهاطلاعاتمشتریمصرفکنندگانبـههـاآمیختگیاتصالمصـرفبـااینترنت
-
3.
مؤلف : آزاد، دکتر ناصر ؛ كاتب مسؤول : گودرزی، آزاده ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (10 صفحة - من 65 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:شهرترفتار مصرف کنندهحداکثر قوم مداری
-
4.
ناقد : گودرزی، آزاده ؛
مجلة:کتاب ماه علوم و فنون»فروردین و اردیبهشت 1390 - شماره 136 و 137 (2 صفحة - من 18 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:مهندسکتابمخاطبمواد طبیعی
-
5.
ناقد : گودرزی، آزاده ؛ مؤلف : گودرزیان، نورالدین ؛ قهرمانی، پریسا ؛ باصری، غلامرضا ؛ بیرونی، مسعود ؛
مجلة:کتاب ماه علوم و فنون»خرداد 1386 - شماره 90 (2 صفحة - من 52 إلی 53 )