الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 5 |
روانشناسی 5 |
فلسفه و کلام 2 |
ادبیات و زبانها 2 |
جغرافیا 1 |
علوم اجتماعی 1 |
علوم سیاسی 1 |
میان رشته ای 1 |
تاریخ 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 19 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 11 |
ب 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : رضاپور، یوسف ؛ محمودی، فیروز ؛ كاتب مسؤول : بیرام زاده، مریم ؛
مجلة:آموزش پژوهی»پاییز 1401 - شماره 31 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Culture/ISC (11 صفحة - من 23 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:هویت ملیبرنامه درسی اجراشدهدبیران متوسطهشهرستان نقدهبرنامه درسی اجراشدهابعاد هویت ملیدبیران
-
2.
مؤلف : ابراهیمی هرستانی، اصغر ؛ ادیب، یوسف ؛ رضاپور، یوسف ؛ طغیانی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات راهبردی بسیج»بهار 1397 - شماره 78 ISC (41 صفحة - من 31 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:تربیت اقتصادیادراک اقتصاد مقاومتیفارغ التحصیلان دوره متوسطه اول
-
3.
مؤلف : ادیب، یوسف ؛ ابراهیمی هرستانی، اصغر ؛ رضاپور، یوسف ؛ طغیانی، مهدی ؛
مجلة:رهیافت انقلاب اسلامی»پاییز 1395 - شماره 36 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 41 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیمبانی دینیاقتصاد مقاومتیتربیت اقتصادی
-
4.
مؤلف : هادی، رضا ؛ رضاپور، یوسف ؛ سلمان پور، صدیقه ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»تابستان 1395 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 35 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیکیفیتمدل کانوشاخص های سنجشکیفیت آموزشیدانشجویانادراکاتدانشگاهکیفیت آموزش عالیبهبود کیفیت آموزشی
-
5.
مؤلف : رضاپور، یوسف ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»بهار 1395 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 69 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:یادگیرییاددهیارزشیابی توصیفیپوشه کاربازخوردهای توصیفیملاک بیست گراییدانشآموزانآزمونطرح ارزشیابی توصیفی
-
6.
توصیف تجارب و ادراک معلمان و کارشناسان از آموزش در کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی مناطق روستایی کلیبر
مؤلف : بشیری حدادان، گلثوم ؛ محمودی، فیروز ؛ رضاپور، یوسف ؛ ادیب، یوسف ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1394 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 107 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:ادراک کارشناسان آموزشیتجارب معلمان چندپایهکلاسهای چند پایه
-
7.
توصیف تجارب و ادراک معلمان و کارشناسان از آموزش در کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی مناطق روستایی کلیبر
مؤلف : بشیری حدادان، گلثوم ؛ محمودی، فیروز ؛ رضاپور، یوسف ؛ ادیب، یوسف ؛
مجلة:دانشور رفتار»پاییز و زمستان 1394 - شماره 55 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 107 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:ادراک کارشناسان آموزشیتجارب معلمان چندپایهکلاسهای چند پایه
-
8.
مؤلف : رضاپور، یوسف ؛ شالچی، بهزاد ؛ دادخواه، مهرناز ؛ زینی وند، یوسف ؛
مجلة:روان شناسی و دین»پاییز 1394 - شماره 31 التصنيف ب (حوزه علمیه/ISC (16 صفحة - من 113 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیهوش معنویحالتهای هیجانی منفی.افسردگیمقیاساضطراب و استرسپژوهشمدل
-
9.
مؤلف : رضاپور، یوسف ؛ عابدینی، مریم ؛ اسدیمجره، سامره ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»زمستان 1393 - شماره 36 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 37 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیسلامت عمومیکانون کنترل درونیکانون کنترل بیرونیکانون کنترلمولفههای هوش هیجانیدانشجویانسلامت روانی
-
10.
مؤلف : شالچی، بهزاد ؛ رضاپور، یوسف ؛ بابا پور خیرالدین، جلیل ؛ اصل محمد علیزاد سردرودی، محمد ؛ عبدالهی، فرهاد ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»پاییز 1393 - شماره 119 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 121 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:self-purificationregulated learning strategiesmath problem solvinghigh school students