کلمة المفتاح regulated learning strategies / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شاکری نسب، محسن ؛ قاسمی مطلق، مهدی ؛ كاتب مسؤول : مهدیان، حسین ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»تابستان 1402- شماره 88 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 221 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:بازسازی شناختیراهبردهای یادگیری خودگردانسبکهای اسناد
-
2.
كاتب مسؤول : شیرپور، مهدی ؛
مجلة:راهبردهای نو در روانشناسی و علوم تربیتی»تابستان 1401 - شماره 13 (16 صفحة - من 101 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:آموزش ابتداییباورهای انگیزشینگرش ریاضیراهبردهای یادگیری خودتنظیمی
-
3.
مؤلف : ربانی، زینب ؛ یوسفی، فریده ؛
مجلة:روانشناسی»پاییز 1393 - شماره 71 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 247 إلی 262 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیخودکارآمدیجهت گیری هدفراهبردهای یادگیری خودتنظیمیباورکنترل یادگیریراهبردهایبـاهـدف
-
4.
مؤلف : شالچی، بهزاد ؛ رضاپور، یوسف ؛ بابا پور خیرالدین، جلیل ؛ اصل محمد علیزاد سردرودی، محمد ؛ عبدالهی، فرهاد ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»پاییز 1393 - شماره 119 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 121 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:self-purificationregulated learning strategiesmath problem solvinghigh school students
-
5.
مؤلف : صوفی، صلاح ؛ گنجی، حمزه ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»پاییز 1392 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 103 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:: عزت نفس کلي، خودپندارة تحصيلي، انگيزش تحصيلي خودمختار، راهبردهاي يادگيري خودتنظيم و پيشرفت تحصيليانگیزشانگیزش تحصیلی خودمختارپیشرفت تحصیلیمدلخودپندارة تحصیلیراهبردهای یادگیریتحـصیلی