الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 44 |
میان رشته ای 10 |
علوم تربیتی 8 |
علوم اجتماعی 6 |
ادیان، مذاهب و عرفان 1 |
تربیت بدنی 1 |
حقوق 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 71 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 33 |
ب 11 |
الف 3 |
ج 3 |
العلمية - النشرية 2 |
-
21.
مؤلف : شریفی، محمد ؛ فتح آبادی، جلیل ؛ شکری، امید ؛ پاکدامن، شهلا ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1398 - شماره 25 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 9 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:آموزش حضوریآموزش الکترونیکیفراتحلیل
-
22.
تعیین الگوی نوسانات ضرب آهنگ روزانه و هفتگی عملکرد اضطراب کودکان پیش دبستانی بر اساس ریخت شناسی زمان
مؤلف : شریفی، مسعود ؛ نصیری، زهره ؛ حیدری، محمود ؛ پاکدامن، شهلا ؛
مجلة:علوم اجتماعی (دانشگاه آزاد شوشتر)»زمستان 1397 - شماره 43 التصنيف A (Azad University/ISC (28 صفحة - من 199 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:اضطرابضرب آهنگریخت شناختی زمانکودکاناضـطراب کودکـان پـیش دبسـتانی
-
23.
كاتب مسؤول : پاکدامن، شهلا ؛ مؤلف : مرتضوی نصیری، فرشته سادات ؛ عرب محبی شهرابی، عطیه ؛ محمد ساداتیان، سید ؛
مجلة:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»تابستان 1397، دوره هشتم - شماره 30 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 79 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:جنسنوجوانسرمایه اجتماعیدانش آموزان
-
24.
مؤلف : میرزایی، ملیحه ؛ هاشمی گشنیگانی، رامین ؛ پاکدامن، شهلا ؛ حجازی موغاری، الهه ؛
مجلة:روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی»زمستان 1396 - شماره 54 التصنيف A+ (Azad University/ISC (12 صفحة - من 203 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:فرایند خانوادهمحتوای خانوادهنشانههای درونیسازینشانههای برونیسازی
-
25.
مؤلف : پاکدامن، شهلا ؛ یوسفی کوره چی طسوج، پریسا ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»زمستان 1396 - شماره 26 (18 صفحة - من 49 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:سبک دلبستگیاعتیاد اینترنتیاستفاده پرخطر و مشکل آفرین از اینترنت
-
26.
مؤلف : عابد، نازنین ؛ پاکدامن، شهلا ؛ مظاهری، محمدعلی ؛ حیدری، محمود ؛ طهماسیان، کارینه ؛
مجلة:روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی»تابستان 1396 - شماره 52 التصنيف A+ (Azad University/ISC (9 صفحة - من 365 إلی 373 )
الکلمات المفتاحية:بهزیستی روانشناختیارتباط مادر-کودکبسته آموزشی گوش دادن احترامآمیز به کودکان
-
27.
مؤلف : عابد، نازنین ؛ پاکدامن، شهلا ؛ مظاهری، محمدعلی ؛ حیدری، محمود ؛ طهماسیان، کارینه ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی بالینی»بهار 1396 - شماره 26 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 25 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:کودکانبهزیستی روان شناختیبسته آموزشی گوش دادن احترام آمیزبهزیستی روان
-
28.
مؤلف : عرب محبی شهرابی، عطیه ؛ پاکدامن، شهلا ؛ حیدری، محمود ؛
مجلة:روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی»زمستان 1395 - شماره 50 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 143 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:نوجوانخودناتوانسازیترس از ارزیابی منفیناپایداری حرمت خود
-
29.
مؤلف : بریهی، کوثر ؛ پاکدامن، شهلا ؛ افروز، غلامعلی ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»زمستان 1395 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 31 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:زبان گفتاریزبان بیانیزبان درکینرم افزار آموزش خواندن کاربردیکودک با نشانگان داونآموزشکودکانطراحیکودکان با نشانگان داونزبان
-
30.
مؤلف : پاکدامن، شهلا ؛ محمدی فر، زهرا ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»تابستان 1395، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 33 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:سبکهای مقابلهاینوجوانان تیزهوشسبکهای فرزندپروری ادراکشده