الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 3 |
علوم تربیتی 2 |
علوم اجتماعی 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 3 |
ب 3 |
الف 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : مؤمنی راد، اکبر ؛ ناقد : قاسم تبار، سید عبدالله ؛ پورجمشیدی، مریم ؛
مجلة:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»پاییز 1402 - شماره 113 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 95 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:آموزشیادگیریتکنولوژی آموزشینقد کتابکتاب درسی دانشگاهی
-
2.
مؤلف : قاسم تبار، سید امیر ؛ قاسم تبار، سید عبدالله ؛ سهرابی، عاطفه ؛
مجلة:جامعه، فرهنگ و رسانه»زمستان 1400 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 149 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:زوگویی سایبریزورگویی آنلاینتعریف زورگویی سایبریاشکال زورگویی سایبریتاریخچه زورگویی سایبریزورگویی سایبریاطلاعاتقربانیپژوهشفیشینگتعریف
-
3.
كاتب مسؤول : ابریشمی زاده، بی بی نعیمه ؛ مؤلف : قاسم تبار، سید امیر ؛ قاسم تبار، سید عبدالله ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»پاییز 1400 - شماره 61 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 3 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:املاءاختلال یادگیری خاصدانشآموزان پسر پایه اول دبستانفلش کارت های مصورادغام شدهفلش کارتاطلاعاتآموزشدانشآموزانمصور
-
4.
مؤلف : تقی پور، کیومرث ؛ قاسم تبار، سید عبدالله ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»تابستان 1400 - شماره 62 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 123 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:نگرشدرگیریطراحی آموزش
-
5.
كاتب مسؤول : قاسم تبار، دکتر سید عبدالله ؛ مؤلف : تقی پور، دکتر کیومرث ؛ مهدوی نسب، دکتر یوسف ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»پاییز 1399 - شماره 143 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 91 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی رایانهکلاس درس معکوسادراک از کلاس درس
-
6.
مؤلف : قاسم تبار، سید نبی الله ؛ فیاض، ایراندخت ؛ قاسم تبار، سید عبدالله ؛ امیدی، حامد ؛
مجلة:تربیت اسلامی»بهار و تابستان 1392 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 101 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحانموسیقیدانش آموزانآوای قرآن
-
7.
مؤلف : قاسم تبار، سید نبی الله ؛ مفیدی، فرخنده ؛ زاده محمدی، علی ؛ قاسم تبار، سید عبدالله ؛
مجلة:روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی»بهار 1390 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 245 إلی 254 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریموسیقی ارفمهارتهای پایه ریاضیکودکان پیش دبستانموسیقیکودکانآموزش موسیقی