-
1.
مؤلف : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ شاهدی، کامران ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»زمستان 1387، سال هشتم - شماره 4 ISC (22 صفحة - من 125 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبانکداری خصوصیبانکداری دولتیابعاد کیفیت خدمات
مؤلف : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ شاهدی، کامران ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»زمستان 1387، سال هشتم - شماره 4 ISC (22 صفحة - من 125 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبانکداری خصوصیبانکداری دولتیابعاد کیفیت خدمات