مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت در دانشگاه اسلامی 2 |
مجلة تدبیر 2 |
مجلة مدلسازی اقتصادی 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة راهبرد 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 5 |
علوم سیاسی 1 |
اقتصاد 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
الف 3 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : عطاران، جواد ؛ الوانی، سید مهدی ؛ زارعی متین، حسن ؛ امیری، علی نقی ؛ راد، علی ؛
مجلة:مدیریت در دانشگاه اسلامی»بهار و تابستان 1397، سال هفتم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 3 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:قرآنمسائل فرهنگیخطمشیگذاری فرهنگیراه حلهای مسائل فرهنگیکدشناساییفرهنگیفرایند خط مشیگذاریخط مشیگذاری فرهنگیاولویت
-
2.
مؤلف : قلی پور سوته، رحمت الله ؛ عطاران، جواد ؛ وطن دوست، بابک ؛
مجلة:راهبرد»تابستان 1396 - شماره 83 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 27 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابی خطمشی عمومیخطمشی عمومی هدفمندکردن یارانههاچارچوب ارزشیابی مارش و مککانلخطمشی عمومیخطخـط مشـی عمـومیسیاسیخط مشـی عمـومی
-
3.
مؤلف : عطاران، جواد ؛ الوانی، سید مهدی ؛ امیری، علی نقی ؛ شوشتری، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت در دانشگاه اسلامی»بهار و تابستان 1396، سال ششم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 3 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیروایی محتوافرهنگ سازمانی اسلامیمولفه های فرهنگ سازمانی
-
4.
مؤلف : عطاران، جواد ؛ دیواندری، علی ؛ آدینف، حیات ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره چهارم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 91 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:داراییهای مشهوددیدگاه منبع محورقابلیتهاداراییهای نامشهودمزیت
-
5.
مؤلف : عطاران، جواد ؛
مجلة:تدبیر»شهریور 1390 - شماره 232 (5 صفحة - من 24 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:دیدگاه منبع محورمزیت رقابتیسازماناستراتژیمزیت رقابتی پایدار
-
6.
مؤلف : سوری، امیررضا ؛ صبوری دیلمی، محمد حسن ؛ عطاران، جواد ؛
مجلة:مدلسازی اقتصادی»تابستان 1390 - شماره 14 ISC (20 صفحة - من 111 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:تابع تقاضای نفتقیمت نفت خامداده های تابلوییآزمون های ایستایی و هم انباشتگی
-
7.
مؤلف : عطاران، جواد ؛
مجلة:تدبیر»بهمن 1389 - شماره 225 (9 صفحة - من 38 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیرویکردبنگاهدانشاقتصادشبکهزنجیره ارزشخلق مزیت رقابتی