مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة روانشناسی افراد استثنایی 2 |
مجلة تعلیم و تربیت استثنایی 2 |
مجلة مطالعات آموزشی و آموزشگاهی 1 |
مجلة توانبخشی 1 |
مجلة دانش شناسی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 3 |
روانشناسی 2 |
حوزه سلامت 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 2 |
العلمية - النشرية 2 |
ب 2 |
الف 1 |
-
1.
مؤلف : تلک آبادی آرانی، زهرا ؛ دستجردی کاظمی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : نیک خو، فاطمه ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»زمستان 1401 - شماره 48 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 63 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجرایی سرداختلال نارسایی توجه- بیشفعالیبرنامهی فرزندپروری مثبتشیوهی برخطکودکاناختلال نارسایی توجهحافظهی فعالآزمونبیشفعالی
-
2.
مؤلف : نیکخو، فاطمه ؛ کارخانه، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : عالی، آمنه ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»تابستان 1401 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 470 إلی 486 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای انضباطی معلمانبدرفتاری کلاسی دانشآموزانحواسپرتی از تکلیفمعلمانکلاسدانشآموزانبدرفتاریرفتار
-
3.
كاتب مسؤول : نیک خو، فاطمه ؛ مؤلف : چوبداری، عسگر ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»پاییز 1399 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 19 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:ناشنوایی اختلال عصب-تحولی مرور نظامدار
-
4.
مؤلف : حسن زاده، سعید ؛ نیک خو، فاطمه ؛
مجلة:توانبخشی»زمستان 1395 - شماره 68 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 327 إلی 337 )
الکلمات المفتاحية:مهارتهای ارتباطیکودکان ناشنوامهارتهای زبانیبرنامه جامع توانبخشی والدمحور
-
5.
مؤلف : غفاری، سعید ؛ نیک خو، فاطمه ؛
مجلة:دانش شناسی»زمستان 1393 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University/ISC (10 صفحة - من 73 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:نیاز پژوهشیکتابخانه های آموزشگاهیپژوهش دانش آموزیتفکر پژوهشیدبیرستان های سمای تهران
-
6.
مؤلف : نیک خو، فاطمه ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»بهمن 1389 - شماره 105 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 54 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:شنواییناشنوادرک خواندنکودکانکودکان ناشنوامهارتدانشآموزان ناشنوا
-
7.
مؤلف : نیک خو، فاطمه ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»دی 1389 - شماره 104 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 52 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:ناشنواکودکانمهارتکودکان ناشنوازباناطلاعاتمهارت خواندن