مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 2 |
مجلة پژوهش های مدیریت عمومی 1 |
مجلة پژوهش نامه مدیریت تحول 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
مجلة پژوهشنامه بازرگانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 4 |
علوم اجتماعی 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 3 |
العلمية - البحثية 2 |
-
1.
مؤلف : شکیبا جمال آباد، غدیر ؛ اکبری، محسن ؛ ابراهیم پور، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : قلیزاده، محمدحسن ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1401، دوره بیست و ششم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:اتحاد راهبردیکنشگری اتحاد راهبردیشرکت های تکنولوژی محورسازمانیاستراتژیمزیت رقابتیمدیرانمدل
-
2.
مؤلف : شکیبا جمال آباد، غدیر ؛ اکبری، محسن ؛ ابراهیم پور، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : قلی زاده، محمدحسن ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1401 - شماره 103 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 155 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:نظریه دادهبنیادائتلاف راهبردیBased Companiesکنشگری ائتلاف راهبردیشرکتهای تکنولوژیمحورStrategic Alliance / Alliance Proactiveness / Grounded Theory / Technology
-
3.
مؤلف : سیدنقوی، میرعلی ؛ جلالی، سیدحسین ؛ كاتب مسؤول : شکیبا جمال اباد، غدیر ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1398 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 111 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:اقتصاد دانشبنیانرویکرد سیاسیهمکاریهای استراتژیکنظریۀ نهادی
-
4.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ شکیبا جمال آباد، غدیر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1392 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 163 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری الکترونیکارزش های استراتژیک ادراکیپذیرش الکترونیکنهادینه سازی الکترونیکفناوری اطلاعاتالکترونیکمدیرانآمادگی الکترونیکمدلاستراتژیک
-
5.
مؤلف : سیدنقوی، علی ؛ شکیبا جمال آباد، غدیر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1392 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 1 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری الکترونیکاعتماد الکترونیکرضایت الکترونیککیفیت الکترونیک
-
6.
مؤلف : سیدنقوی، علی ؛ شکیبا جمال آباد، غدیر ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1390 - شماره 12 ISC (16 صفحة - من 95 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیکیفیت فروشگاههای الکترونیکی