مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة نظریه و عمل در برنامه درسی 1 |
مجلة علوم اجتماعی (دانشگاه آزاد شوشتر) 1 |
مجلة روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی 1 |
مجلة نوآوری های آموزشی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم اجتماعی 2 |
علوم تربیتی 1 |
روانشناسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : محبی، علی ؛ مؤلف : فرهوش، معصومه ؛ یداللهی، سارا ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»زمستان1401 - شماره 84 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 29 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیشایستگیسنجشصلاحیت معلم
-
2.
مؤلف : فرهوش، دکتر معصومه ؛ ابراهیمی، دکتر سارا ؛ قلتاش، دکتر عباس ؛
مجلة:نظریه و عمل در برنامه درسی»پاییز و زمستان 1400، سال نهم - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science (30 صفحة - من 5 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:کلاس چندپایهطراحی الگواعتبار درونیبسته آموزشی خودآموز
-
3.
مؤلف : فرهوش، معصومه ؛ سیف نراقی، مریم ؛ نادری، عزت اله ؛ احقر، قدسی ؛
مجلة:علوم اجتماعی (دانشگاه آزاد شوشتر)»زمستان 1397 - شماره 43 التصنيف A (Azad University/ISC (22 صفحة - من 59 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:معلمان دوره ابتداییسبکهای تفکردرسپژوهیمعلمانسبک تفکرهـاسـبک تفکـر
-
4.
مؤلف : فرهوش، معصومه ؛ احمدی، مهرناز ؛
مجلة:روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی»بهار 1392 - شماره 35 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 297 إلی 306 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای یادگیریانگیزش پیشرفتسبک های تفکرقانونگذار