چرامی، مریم/ 37 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 22 |
علوم تربیتی 8 |
حوزه سلامت 2 |
میان رشته ای 1 |
اخلاق 1 |
علوم اجتماعی 1 |
تربیت بدنی 1 |
علوم سیاسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 37 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 15 |
الف 10 |
العلمية - البحثية 1 |
-
11.
مؤلف : بیاتی اشکفتکی، سحر ؛ چرامی، مریم ؛ غضنفری، احمد ؛ كاتب مسؤول : احمدی، رضا ؛
مجلة:روش ها و مدل های روان شناختی»بهار 1401 - شماره 47 التصنيف A (Azad University/ISC (12 صفحة - من 55 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:طلاقناگویی هیجانیآموزش خودمتمایزسازیکیفیت دلبستگیاختلال رفتار برونیسازی شده
-
12.
مؤلف : قاسمی، محمدرضا ؛ احمدی، رضا ؛ غضنفری، احمد ؛ كاتب مسؤول : چرامی، مریم ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»زمستان 1400 - شماره 86 التصنيف A+ (Azad University/ISC (9 صفحة - من 189 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:روش یادگیری درحد تسلطیادگیری هوشمندمفاهیم پایه ریاضیدانش آموزان پسر پایه دوم ابتدایییادگیری معنادارروش یادگیری در حد تسلطآموزشدانشآموزان
-
13.
مؤلف : نداف، سارا ؛ غضنفری، احمد ؛ چرامی، مریم ؛ كاتب مسؤول : شریفی، طیبه ؛
مجلة:روان شناسی تحلیلی شناختی»زمستان 1400 - شماره 47 التصنيف B (Azad University (14 صفحة - من 39 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:افسردگیدرمان مبتنی بر پذیرش و تعهدانعطافپذیری روانشناختیافکار خودآیند منفی
-
14.
مؤلف : میرزایی، امیر ؛ غضنفری، احمد ؛ چرامی، مریم ؛ كاتب مسؤول : شریفی، طیبه ؛
مجلة:خانواده درمانی کاربردی»زمستان 1400، دوره دوم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science (17 صفحة - من 268 إلی 284 )
الکلمات المفتاحية:تنظیم هیجانشخصیت مرزیتکانشگریآشفتگی هیجانیهیجاندرماناختلال شخصیت مرزیزنانپژوهش
-
15.
مؤلف : جباریفر، سید محمدلطیف ؛ غضنفری، احمد ؛ احمدی، رضا ؛ كاتب مسؤول : چرامی، مریم ؛
مجلة:مطالعات ملی»پاییز 1400 - شماره 87 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 3 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای روانسنجیدانشجویان دانشگاه آزاد اسلامیاعتمادبهنفس ملیاعتماددانشجویاندانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد
-
16.
مؤلف : فلاح، منوچهر ؛ چرامی، مریم ؛ احمدی، رضا ؛ كاتب مسؤول : غضنفری، احمد ؛
مجلة:پژوهش های تربيتی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 215 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزان نوجوانادراک شایستگیانگیزه تحصیلیپایگاه اقتصادی- اجتماعیادراک حمایت والدینانگیزه تحصیلی, ادراک حمایت والدین, پایگاه اقتصادیاجتماعی, ادراک شایستگی, دانشآموزان نوجوانادراکدانشآموزاناقتصادیپژوهشپرسشنامه
-
17.
مؤلف : برشان، مسعود ؛ احمدی، رضا ؛ غضنفری، احمد ؛ كاتب مسؤول : چرامی، مریم ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»مرداد و شهریور 1400 - شماره 163 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 31 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییتنظیم هیجانیآموزش ترکیبیآموزش شناختی-رفتاریذهن آ گاهیاختلال نارسایی توجه/بیش فعالی
-
18.
مؤلف : کریمی بحرآسمانی، ارسلان ؛ شریفی، طیبه ؛ غضنفری، احمد ؛ كاتب مسؤول : چرامی، مریم ؛
مجلة:عصب روانشناسی»تابستان1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 59 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد ریاضیحافظه کاریاختلال یادگیری ریاضیخودکارآمدی ریاضی
-
19.
مؤلف : حسینی لردگانی، سیده اعظم ؛ كاتب مسؤول : چرامی، مریم ؛
مجلة:روانشناسی اجتماعی»تابستان 1400 - شماره 60 التصنيف B (Azad University (13 صفحة - من 133 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:هوش اجتماعیویژگیهای شخصیتیتابآوریهوش معنوی
-
20.
مؤلف : نصیری، علی ؛ غضنفری، احمد ؛ چرامی، مریم ؛ كاتب مسؤول : شریفی، طیبه ؛
مجلة:روان شناسی کاربردی»تابستان 1400- شماره 59 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 512 إلی 536 )
الکلمات المفتاحية:واقعیتدرمانیسرمایة روانشناختیمربیان پیشدبستانیطرحوارهدرمانی