الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 8 |
روانشناسی 6 |
علوم اجتماعی 3 |
میان رشته ای 2 |
مدیریت 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 20 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 11 |
ب 3 |
الف 2 |
ملی 1 |
-
1.
مؤلف : تقی پور حویزی، پرنیان ؛ مهر محمدی، محمود ؛ سماوی، سید عبدالوهاب ؛ كاتب مسؤول : شیخی فینی، علی اکبر ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»بهار 1402 - شماره 76 التصنيف A (Azad University/ISC (28 صفحة - من 24 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیاستادانشایستگی هاروش ها و فنون آموزشیتربیت اجتماعی دموکراتیکتربیتآموزشوشهروندیمعلمانروش
-
2.
مؤلف : زینلی پور، حسین ؛ سماوی، عبدالوهاب ؛ شیخی فینی، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : هاشمیان، سیدعزیز ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی»زمستان 1401 - شماره 67 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 171 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:عمل فکورانهفرآیند تصمیمگیری در برنامه درسیتحلیل محتوای کیفی استقرائیواژگان کلیدی: فرآیند تصمیم گیری برنامه درسیعناصر موثر برنامه درسیتحلیل محتوای کیفی استقرایی
-
3.
كاتب مسؤول : جوان مجرد، عبدالناصر ؛ مؤلف : شیخی فینی، علی اکبر ؛ ابوالقاسمی، عباس ؛ زینلی پور، حسین ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»بهار 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 29 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیسرمایه روانشناختیاشتیاق تحصیلیدانشجویاناشتیاق تحصیلی دانشجویانپرسشنامه
-
4.
مؤلف : طالب پور، جواد ؛ شیخی فینی، دکتر علی اکبر ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (11 صفحة - من 444 إلی 454 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای فرا شناختی ادراک از محیط سازنده گرا پیشرفت تحصیلی
-
5.
مؤلف : رئیسی آهوان، یعقوب ؛ زینلی پور، دکتر حسین ؛ كاتب مسؤول : شیخی فینی، دکتر علی اکبر ؛
مجلة:نظریه و عمل در برنامه درسی»بهار و تابستان 1400، سال نهم - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science (39 صفحة - من 296 إلی 334 )
الکلمات المفتاحية:مولفه های برنامه درسی پنهاننگرش عاطفی به مدرسهویژگی های غیرشناختی
-
6.
مؤلف : جوان مجرد، عبدالناصر ؛ زینلی پور، حسین ؛ ابوالقاسمی، عباس ؛ كاتب مسؤول : شیخی فینی، علی اکبر ؛
مجلة:دست آوردهای روان شناختی»پاییز و زمستان 1399، سال بیست و هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 157 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت برنامه درسیاشتیاق تحصیلیخودکارآمدی روانشناختیدانشجویاناشتیاق تحصیلی دانشجویانخودکارآمدی روانشناختی
-
7.
مؤلف : پوراحمدعلی، امیر ؛ زینلی پور، حسین ؛ ایزدی، صمد ؛ كاتب مسؤول : شیخی فینی، علی اکبر ؛
مجلة:تدریس پژوهی»تابستان 1397 - شماره 12 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 131 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:درس ریاضیدرس پژوهیمدارس ابتدایی استان مازندرانمعلمانمصاحبهپژوهشخلاقیت
-
8.
مؤلف : ابوالقاسمی نجف آبادی، مهدی ؛ میرالی رستمی، ام کلثوم ؛ شیخی فینی، علی اکبر ؛
مجلة:پژوهش های برنامه درسی»بهار و تابستان 1393، دوره چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 23 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزان دوره متوسطهاحساس تعلق به مدرسهروش تدریس یادگیری مشارکتی جیکساوشهرستان نجفآباد
-
9.
مؤلف : شیخی فینی، علی اکبر ؛ زارعی، اقبال ؛ سعادت زاده، سمیه ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1392 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 351 إلی 360 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیروش تدریس مشارکتی با تاکید بر الگوی جرئت آموزی در بیان
-
10.
مؤلف : شیخی فینی، علی اکبر ؛ زارعی، اقبال ؛ سعادت زاده، سمیه ؛
مجلة:دانشور رفتار»پاییز و زمستان 1392 - شماره 51 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 351 إلی 360 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیروش تدریس مشارکتی با تاکید بر الگوی جرئتآموزی در بیان